Voorkeuren voor toestemming aanpassen

We gebruiken cookies om u te helpen efficiënt te navigeren en bepaalde functies uit te voeren. Gedetailleerde informatie over alle cookies vindt u onder elke toestemmingscategorie hieronder.

De cookies die zijn gecategoriseerd als 'Noodzakelijk' worden opgeslagen in uw browser omdat ze essentieel zijn voor het inschakelen van de basisfunctionaliteiten van de site.... 

Altijd actief

Noodzakelijke cookies zijn vereist om de basisfuncties van deze site mogelijk te maken, zoals het bieden van een veilige aanmelding of het aanpassen van uw toestemmingsvoorkeuren. Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare gegevens op.

Geen cookies om weer te geven.

Functionele cookies helpen bij het uitvoeren van bepaalde functionaliteiten, zoals het delen van de inhoud van de website op socialemediaplatforms, het verzamelen van feedback en andere functies van derden.

Geen cookies om weer te geven.

Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers interageren met de website. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over metrieken zoals het aantal bezoekers, de bounce rate, verkeersbron, enzovoort.

Geen cookies om weer te geven.

Prestatiecookies worden gebruikt om de belangrijkste prestatie-indexen van de website te begrijpen en te analyseren, wat helpt bij het leveren van een betere gebruikerservaring voor de bezoekers.

Geen cookies om weer te geven.

Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers gepersonaliseerde advertenties te bieden op basis van de pagina's die u eerder hebt bezocht, en om de effectiviteit van de advertentiecampagnes te analyseren.

Geen cookies om weer te geven.

Klachtenpagina

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@lukana.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Als u een klacht heeft over een aangekocht product, neem dan graag zo snel mogelijk contact met ons op. Bewaar het product, het kan zijn dat we vragen om het retour te sturen naar ons zodat we het kunnen onderzoeken. Maak alsjeblieft ook foto’s zodat we eventueel via de mail mee kunnen kijken als er iets niet goed is. Zonder het product kunnen we geen oplossing garanderen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Webwinkel Keur waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

8,7
Reviews & Zekerheden
8,7
(386)
  • Echte ondernemers
  • Veilig online
  • Goede voorwaarden
  • Betrouwbare info
8,7
Reviews & Zekerheden
8,7
(386)